De sociale medier har aldrig været større

… og uanset hvilken forretning du har, så vil der være et medie, der passer til dig og din virksomhed.

Det vigtigste råd får du her ganske gratis: Sociale medier er først og fremmest sociale. Derfor skal din tilstedeværelse på medierne også være det.

RÃ…DGIVNING

Advicer hjælper dig med at producere fængende indhold, så du hverken spilder tid eller annoncekroner på at henvende dig til uinteresserede.

 

På sociale medier er det læsernes, dvs. forbrugernes, valg, der er i centrum. Derfor handler det for dig og din virksomhed om at levere indhold, der engagerer, involverer og interesserer læseren.

STRATEGI

Det vigtigste råd får du her ganske gratis: det vigtigste at forstå med sociale medier er nemlig, at de altså ER sociale og det betyder også, at din tilstedeværelse på medierne skal være det.

 

Måske er din virksomhed allerede tilstede på Facebook og Instagram. Måske deler I lidt hist og her, men har I nogensinde talt om, hvorfor I deler? Selvom det er en god idé at være tilstede på de forskellige medier, så er det en endnu bedre idé at få lagt en strategi. Det vil vi gerne hjælpe jer med.

Annoncering på de sociale medier

Hvis der er noget vi virkelig ikke bryder os om, så er det at spilde penge. Vi er jo midtjyder. Derfor er vi specialister i at målrette dine annoncer til lige præcis de personer, som dit produkt eller ydelser er relevant for. På den måde spilder vi ikke annoncekroner på uinteresserede forbrugere. Uanset om vi skal hjælpe dig med Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Snapchat eller TikTok, så har vi en flok nørder, der sidder klar til at styre dine annoncer.

Opsætning/­optimering af virksomhedsside

Hvis du endnu ikke er tilstede på de sociale medier, så kan vi hjælpe dig med opsætningen. Er du allerede tilstede, kan vi se din tilstedeværelse efter i sømmene og optimere. Når du køber annoncering hos os, vil vi altid både opsætte, optimere og evaluere på de kampagner, vi eksekverer for dig.

Organisk indhold

Organisk indhold er det indhold, du genererer uden at bruge penge. Det kan eksempelvis være opslag, delinger, billeder eller video.

 

Hvis du vil annoncere fornuftigt, kan du med fordel også lave organiske opslag. Det er indhold, du deler, uden at spytte penge i det. Det er en rigtig god idé at give de organiske opslag opmærksomhed, da det i høj grad er en måde at være social med målgruppen. I organiske opslag har du mulighed for at være kreativ og skabe indhold, der er relevant og værdifuldt for din målgruppe. Og vores erfaring er altså, at det giver pote på den lange bane.