Tværmedial kampagne skal vise den fulde oplevelse af herningCentret

herningCentret vil gerne fortælle dén historie. At det er noget andet at gå rundt i butikkerne. Få lov til at føle, dufte, sågar smage på varerne. Dét kan de fysiske butikker, og den fortælling hjalp vi herningCentret med at få ud over stepperne. Vi var med hele vejen rundt. Det dækker alt lige fra magasiner til bannere, både til web og til print, materiale til storskærme, tv-reklamer, busreklamer og outdoor materialer.

Play Video

Reklamefilm sendt på TV Midtvest og brugt på de sociale medier og i displaykampagner

“Vi har ikke brug for et traditionelt reklamebureau, der forsøger at implementere tiltag, der kun rammer 2% af befolkningen. Vi skal ramme vores kernekunde. Og det kan Advicer. Der er en stor tryghed i for os at vide, at der altid er kompetente medarbejdere, der kan træde til, når der er brug for det. Jeg er helt tryg ved de aftaler, vi laver. Der kommer ingen mærkelige eller uventede regninger.”

Kim Lauritzen, Tidl. Centerchef