Vi befinder os hver dag på mange forskellige online platforme, hvor vi navigerer mellem masser af forskellige indtryk. Dette stiller større krav til dig som afsender i forsøget på at nå ud til din målgruppe og dine potentielle kunder.
Med displaykampagner på tværs af alle platforme, når du ud til dine kunder, så snart de er online.
DISPLAYANNONCERING
Vi arbejder strategisk med intelligent displayannoncering. På den måde sikrer vi, at du når ud til din ønskede målgruppe. Kunderne befinder sig i dag på alverdens forskellige platforme og medier, men vi kan også målrette annoncerne mod lige præcis den type bruger eller kategori af sites, der er interessant for netop din virksomhed.
Med os vil I opleve styrkerne ved displayannoncering, uanset om I ønsker langsigtet branding eller kortsigtede eventkampagner.
VORES MEDIER
Hos Advicer har vi en helt unik adgang til midtjyske platforme og medier. Vi har derfor mulighed for at give dig den bedste lokale eksponering i det midtjyske. Du finder ikke et bedre produkt eller en bedre pris hos noget andet bureau. Ved at klikke her, kan du se oversigten over alle vores medier her
+300 MEDIER
Vi har gjort vores forarbejde grundigt og har derfor mere end +300 premium partnerskaber. For dig giver det mulighed for at få din kampagne vist på lige præcis de sites, der giver bedst mening for dit budskab og din målgruppe. Det er værdiskabende markedsføring, og derfor segmenterer vi mod målgrupper i stedet for medier.
Indsigt i målgruppen
Besøgende efterlader digitale fodspor (data), når de bevæger sig rundt på nettet, hvis de siger ja til cookies. I samarbejde med kompetente partnere indsamler og afkoder Advicer de store datamængder, som indsamles ved hjælp af cookies.
Det giver dig en unik mulighed for at forstå, hvem din – eksempelvis – mest profitable målgruppe er, hvordan de besøgende interagerer med dit brand og hvordan du bedst får deres opmærksomhed gennem strategisk opsatte kampagner.
Segmentering
For at ramme plet med din markedsføring skal du kende dem, du ønsker at henvende sig til. Advicer hjælper dig med at segmentere mellem de forskellige målgrupper, så du rammer dem, der er potentielle kunder i butikken.
Hos Advicer hjælper vi dig med at skabe brand awareness med kontekstuel relevans, som vil efterlade et indtryk. Målret din annoncering mod medier, der har høj affinitet af mænd, Kvinder, bilentusiaster, mad, fodbold, sport, mødre, nyheder, helse, fashion eller tech.
Husejersegmentet
Husejersegmentet er karakteriseret af personer, der ejer et hus. Kampagner for forsikringer eller hardware-butikker er relevant for segmentet.
Sportsnørderne
Sport og betting optager meget af sportsnørdernes tid. Segmentet er 4,9 gange mere tilbøjelige til at oddse på sportsbegivenheder, og de er 2,6 gange mere tilbøjelige til at se eller læse om sport.
Rejsesegmentet
Rejsesegmentet er karakteriseret af forbrugere der har planer om at tage på ferie og dermed har medgivet en intention om at købe rejser. Hvis du kører en kampagne for et rejsebureau, flyselskab, hotel eller en lufthavn er segmentet spot on.
Bilsegmentet
Bilsegmentet er bestående af personer som er på udkig efter en ny bil og dermed har udvist en intention om at købe en bil. Segmentet er egnet for kampagner for bilforsikringer og bilproducenter.
Indkøbsansvarlig
Al husstandens dagligvareforbrug bliver varetaget af forbrugere i dette segment, som altid er på udkig efter gode tilbud i supermarkederne. Hvis du kører en kampagner for dagligvarer er segmentet spot on.