Skab opmærksomhed i netop dit område

Bliv set i bybilledet i netop det område du ønsker ved hjælp af outdoor annoncering.

Forstærk dit mediemix med outdoor markedsføring

OUTDOOR

Outdoor markedsføring handler om at være til stede, hvor din målgrupper begår sig. Det handler om at skabe kendskab og awareness hos din målgruppe. Outdoor markedsføring er en ideel måde at forstærke dit mediemix, da det vil kunne forbedre og styrke resultatet af dine andre markedsføringstiltag.

 

Outdoor markedsføring kan bestå af reklamer på busser og tog, store plakater, digitale reklameskærme og andre typer af synlige markedsføringskampagner. Formålet med outdoor markedsføring er at skabe en visuel oplevelse for målgruppe på offentlige steder, så du bliver top of mind hos målgruppen.

ABRIBUS

Vil du være til stede, hvor din målgruppe færdes? Så er abribus, de klassiske reklamepaneler, det rette medievalg for dig. Reklamepanelernes placeringer er nøje udvalgt, og er placereret netop der, hvor folk færdes til hverdag bl.a. ved stationen og supermarkedet, hvor de kan ses hele døgnet rundt. Det er med andre ord det oplagte valg til at skabe opmærksomhed om din virksomhed, uanset om det bruges til branding eller specifikke eventbaserede kampagner.

BUSREKLAMER

Busserne kører hver dag rundt i byen – lige der hvor din målgruppe arbejder, handler og lever. Med busreklamer rammer du derfor din målgruppes opmærksomhed hver dag og det er dermed en effektiv måde at brande din virksomhed på. Ved at tilføje busreklamer til dit mediemix kan du se frem til at forstærke effekten af hele din kampagne.

RELEVANS

Outdoor og offline reklamer tilbyder en unik mulighed for at skabe stærk synlighed og langvarig brandgenkendelse. I en tid, hvor forbrugere konstant bliver eksponeret for digitale annoncer, skiller outdoor reklamer sig ud ved at være en fysisk og uundgåelig del af bybilledet. Her ligger også en unik mulighed i at være tilstede lokalt.

 

Derudover fungerer outdoor reklamer godt i kombination med digitale kampagner. Ved at integrere offline og online markedsføring kan virksomheder opnå en højere samlet effekt, hvor outdoor reklamer driver opmærksomhed og interesse (branding), mens digitale kanaler understøtter konverteringer og engagement.

 

Outdoor reklamer en stærk og troværdig måde at skabe brandkendskab, nå bredt ud og sikre, at dit budskab forbliver top of mind hos din målgruppe.