En af de bedste metoder at få kunder i butikken

E-mail marketing

Der er et stort potentiale i e-mail marketing, men det er langt fra de færreste, som får fuldt udbytte af det, fordi indsatsen ikke er målrettet og de tilgængelige virkemidler ikke benyttes optimalt.

Hos advicer spørger vi altid, hvad er formålet med dine nyhedsbreve?

Kan du svare på, hvad du præcist ønsker at opnå med e-mail marketing?

Vi hjælper dig først og fremmest med at finde formålet. Dernæst udvælger vi den mest optimale e-mail marketing udbyder og skræddersyer en strategi, som er tilpasset din virksomhed.

Få kunder i butikken og tilbage igen
  • Rådgivning til valg af e-mail klient samt optimering

  • Integration med andre platforme

  • Analyse og rapportering

  • Design af nyhedsbreve

E-mail marketing for

799,-

pr. måned

Opsætning, eksekvering og tracking

Få mest mulig ud af dine nyhedsbreve

E-mail udbyder

Vi hjælper dig med at vælge den helt rigtige udbyder, som hænger sammen med dit økonomiske niveau. 

Segmentering

Med segmentering kan du skabe resultater, du ikke opnår ved blot at sende samme e-mail ud til alle dine abonnenter. 

Automatisering

Automatisering er med andre ord workflows af nyhedsbreve, baseret på dine modtagers handlinger. 

Tracking

Hold øje med effekten af dine nyhedsbreve. Antallet af åbninger, kliks på links, bounce rate og meget mere. 

Email Marketing

Valg af e-mail klient

Det kan være svært at vælge den helt rigtige udbyder i forbindelse med udsendelse af nyhedsbreve. Der er adskillige klienter på markedet, som hver især er specialiseret på forskellige områder. Vi hjælper dig gerne med at vælge den helt rigtige klient, så det hænger sammen med dit økonomiske niveau, og så de virkemidler du har brug for er tilgængelige. Såfremt du allerede benytter en klient, kan vi importere alle dine abonnenter over til en anden klient. Vi anbefaler ofte Mailchimp som udbyder, da brugervenligheden er høj, og fordi deres integrationer til andre platforme konstant er i udvikling.

Segmentering

E-mailsegmentering er kort fortalt opdeling af dine abonnenter. Det kan eksempelvis være efter køn, geografi eller alder. Det er nyttigt, fordi ikke alle dine abonnenter ønsker de samme nyhedsbreve. Derfor er det vigtigt, at budskaberne i dine nyhedsbreve er så relevante, interessante og personlige for modtagerne som muligt. Segmentering er en af de vigtigste virkemidler til at øge din åbningsrate, klikrate, trafik samt engagement.

Sekmentering
Emailmarketing

Integration

Det kan være en udfordring at få personer til at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Her kan integration hjælpe dig.

Der findes mange forskellige integrationer. De mest populære er dog dem, som du kan integrere på din hjemmeside. Det kan være i form af landingssider, hvor man kan tilmelde sig eller ved hjælp af pop-ups. Der stilles dog høje krav til disse metoder, da de kan sænke brugeroplevelsen og i værste fald hastigheden. Vi ved, hvor balancen går, så dine brugere ikke bliver irriteret og forlader din side igen.

Du kan blandt også give dine besøgende mulighed for at tilmelde sig dit nyhedsbrev på Facebook.

Automatisering

Automatisering giver dig mulighed for at spare tid uden at gå på kompromis på kvaliteten. Automatisering, som ordet indikerer, er automatiske nyhedsmails som udsendes ud fra de regler og krav, du har angivet. Det kan være velkommen e-mails til nye abonnenter, sæsonbaseret e-mails og mange flere. Automatisering benyttes specielt af webshops, hvor du kan sende en e-mail ud til besøgende, som har forladt kurven på din webshop, og som du derigennem kan få tilbage på sitet og gennemføre et køb.

Automatisering
Rapportering

Analyse og rapportering

Det er vigtigt at følge effekten af e-mailudsendelser. Hvor mange har åbnet dem? Hvor mange har klikket på diverse links? At læse og forstå de statistikker din e-mail klient giver dig, er det vigtigste element til at forstå dine abonnenters adfærd. Vi stræber hele tiden efter at øge åbningsraten, klikraten med mere. Dette kan kun lade sig gøre ved at analysere på udsendelserne. Hvad gik rigtig godt, og hvad gik ikke godt?

Måske du er interesseret i?

Hjemmeside og webshops

Brugervenlige og responsive platforme

SE PRODUKT

Søgemaskineoptimering

Opnå høj placering på Googles organiske søgeresultater

SE PRODUKT

Displayannoncering

Nå din målgruppe med datasegmenterede kampagner

SE PRODUKT

Er du interesseret i Email Marketing?

Hør hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed, kontakt os i dag