Skab brandawareness med displayannoncering
Vi bliver hver dag prÊsenteret for masser af indtryk pÄ online medier og platforme. Det stiller store krav til dig som afsender i forsÞget pÄ at nÄ ud til din mÄlgruppe og dine potentielle kunder.
Med datastyrede displaykampagner pÄ tvÊrs af alle platforme, nÄr du ud til dine kunder, sÄ snart de er online.
Displayannonce
Vi arbejder strategisk med intelligent displayannoncering. PÄ den mÄde sikrer vi, at du nÄr ud til din Þnskede mÄlgruppe. Kunderne befinder sig i dag pÄ alverdens forskellige platforme og medier, men vi kan ogsÄ mÄlrette annoncerne mod lige prÊcis den type bruger, der er interessant for netop din virksomhed. Med os vil I opleve styrkerne ved displayannoncering, uanset om I Þnsker langsigtet brand awareness eller kortsigtede eventkampagner.
Vores medier
Advicer er en del af Mediehusene Midtjylland. Det betyder, at vi har en helt unik adgang til midtjyske platforme og medier. Du finder derfor ikke et bedre produkt eller en bedre pris hos noget andet bureau. Ved at klikke her, kan du se oversigten over alle vores medier her
+300 medier
Vi har gjort vores forarbejde grundigt og har derfor mere en +300 premium partnerskaber. For dig giver det mulighed for at fÄ din kampagne vist pÄ lige prÊcis det site, der giver bedst mening for dit budskab og din mÄlgruppe. Det er vÊrdiskabende markedsfÞring, og derfor segmenterer vi mod mÄlgrupper i stedet for medier.
Indsigt i mÄlgruppen
BesÞgende efterlader digitale fodspor (data), nÄr de bevÊger sig rundt pÄ nettet, hvis de siger ja til cookies. I samarbejde med kompetente partnere indsamler og afkoder Advicer de store datamÊngder, som indsamles ved hjÊlp af cookies.
Det giver dig en unik mulighed for at forstÄ, hvem din - eksempelvis - mest profitable mÄlgruppe er, hvordan de besÞgende interagerer med dit brand og hvordan du bedst fÄr deres opmÊrksomhed gennem strategisk opsatte kampagner.
Digitale fodspor
Vi har mulighed for at udfĂžre omfattende og effektive segmenterede displaykampagner, fordi vi har adgang til data.
Dette giver os unikke indblik i hundredvis af forskellige mÄlgrupper og segmenteringsparametre.
Som forbruger sÊtter man digitale fodspor, sÄ snart man befinder sig pÄ et website. Dette giver os data omhandlende deres adfÊrd, intentioner og meget mere.
Vi indsamler og afkoder disse store mÊngder data, fordi det giver mulighed for at forstÄ, hvem din mest profitable mÄlgruppe er. Dermed kan vi kortlÊgge, hvordan du bedst vinder din mÄlgruppes interesse gennem strategiske og taktiske kampagner.
Segmentering
For at ramme plet med din markedsfÞring skal du kende dem, du Þnsker at henvende dig til. Advicers online specialister hjÊlper dig med at segmentere mellem de forskellige mÄlgrupper, sÄledes at du rammer dem, der er potentielle kunder i butikken.
Geografisk
Kampagnen bliver kun vist i det definerede geografiske omrÄde
Alder og kĂžn
Kampagnen bliver kun vist til eksempelvis kvinder i 20'erne
Ejerskab
Kampagnen vises kun for personer, der eksempelvis ejer et hus eller en bil
Flere segmenter
Uendelige muligheder, blandt andet interesser og livsfaser
Segmenter

Husejersegmentet
Husejersegmentet er karakteriseret af personer, der ejer et hus. Kampagner for forsikringer eller hardware-butikker er relevant for segmentet.

SportsnĂžrderne
Sport og betting optager meget af sportsnÞrdernes tid. Segmentet er 4,9 gange mere tilbÞjelige til at oddse pÄ sportsbegivenheder, og de er 2,6 gange mere tilbÞjelige til at se eller lÊse om sport.

Rejsesegmentet
Rejsesegmentet er karakteriseret af forbrugere der har planer om at tage pÄ ferie og dermed har medgivet en intention om at kÞbe rejser. Hvis du kÞrer en kampagne for et rejsebureau, flyselskab, hotel eller en lufthavn er segmentet spot on.

Bilsegmentet
Bilsegmentet er bestÄende af personer som er pÄ udkig efter en ny bil og dermed har udvist en intention om at kÞbe en bil. Segmentet er egnet for kampagner for bilforsikringer og bilproducenter.

IndkĂžbsansvarlig
Al husstandens dagligvareforbrug bliver varetaget af forbrugere i dette segment, som altid er pÄ udkig efter gode tilbud i supermarkederne. Hvis du kÞrer en kampagner for dagligvarer er segmentet spot on.
Bannerplaceringer
Mega banner
320x320
Mobil leaderboard
320X160
Rektangel banner
300X250
Interscroll banner
736x736
Sticky banner
160X600
Mega banner
930X600
Top banner & leaderboard
930X180
Rektangel banner
300X250
Skin
930 x 180 + 2560 x 1440
Ejerskab top & sticky
930x180 + 160x600

Retargeting
Gennem retargeting kampagner har vi mulighed for at eksponere jeres indhold til brugerer, der allerede har vist interesse for jeres brand. MarkedsfÞring handler nemlig ikke om at spille kostbar. Derimod kan det vÊr klogt lige at rulle fiskesnÞren ud igen, hvis fisken ikke bed pÄ i fÞrste omgang.
Genkendelse er for mange en stor del af, hvor de vÊlger at bide pÄ krogen. Der skal selvfÞlgelig vÊre en balance i det, sÄ det ikke bliver et irritationsmoment for brugerne, hvis de kontant prÊsenteres for de samme annoncer. Det er en del af pakken hos os. at vi arbejder strategisk med retargering og derfor arbejder vi med pixels. Pixels er et lille stykke kode, som vi placerer pÄ den hjemmeside, du Þnsker at opsnappe data fra. Dermed sikrer vi en fortsat interesse for dit brand, uden at det bliver forstyrrende i den online fiskedam. Og sagt med al beskedenhed er det altsÄ noget, vi er ret gode til.
Native advertising
I modsÊtning til displayannoncering er native advertising en integreret del af indholdet pÄ det website, det optrÊder pÄ. Derudover optrÊder det visuelle materiale sammen med en overskrift og er yderligere markeret som annonce. Native advertising vil ofte linke brugerne ind til en hjemmeside, hvor der er en tekst om det annoncerede emne. Derfor er native advertising oplagt, hvis du har en lÊngere historie eller nyhed at fortÊlle. Det er ogsÄ velegnet til dig, der Þnsker mere trafik til dit website.
