Skab brand­awareness med display­annoncering

Vi bliver hver dag prÊsenteret for masser af indtryk pÄ online medier og platforme. Det stiller store krav til dig som afsender i forsÞget pÄ at nÄ ud til din mÄlgruppe og dine potentielle kunder.

Med datastyrede displaykampagner pÄ tvÊrs af alle platforme, nÄr du ud til dine kunder, sÄ snart de er online.

Displayannonce

Vi arbejder strategisk med intelligent displayannoncering. PÄ den mÄde sikrer vi, at du nÄr ud til din Þnskede mÄlgruppe. Kunderne befinder sig i dag pÄ alverdens forskellige platforme og medier, men vi kan ogsÄ mÄlrette annoncerne mod lige prÊcis den type bruger, der er interessant for netop din virksomhed. Med os vil I opleve styrkerne ved displayannoncering, uanset om I Þnsker langsigtet brand awareness eller kortsigtede eventkampagner.

Vores medier

Advicer er en del af Mediehusene Midtjylland. Det betyder, at vi har en helt unik adgang til midtjyske platforme og medier. Du finder derfor ikke et bedre produkt eller en bedre pris hos noget andet bureau. Ved at klikke her, kan du se oversigten over alle vores medier her

+300 medier

Vi har gjort vores forarbejde grundigt og har derfor mere en +300 premium partnerskaber. For dig giver det mulighed for at fÄ din kampagne vist pÄ lige prÊcis det site, der giver bedst mening for dit budskab og din mÄlgruppe. Det er vÊrdiskabende markedsfÞring, og derfor segmenterer vi mod mÄlgrupper i stedet for medier.

Indsigt i mÄlgruppen

BesÞgende efterlader digitale fodspor (data), nÄr de bevÊger sig rundt pÄ nettet, hvis de siger ja til cookies. I samarbejde med kompetente partnere indsamler og afkoder Advicer de store datamÊngder, som indsamles ved hjÊlp af cookies.

Det giver dig en unik mulighed for at forstÄ, hvem din - eksempelvis - mest profitable mÄlgruppe er, hvordan de besÞgende interagerer med dit brand og hvordan du bedst fÄr deres opmÊrksomhed gennem strategisk opsatte kampagner.

Digitale fodspor

Vi har mulighed for at udfĂžre omfattende og effektive segmenterede displaykampagner, fordi vi har adgang til data.

Dette giver os unikke indblik i hundredvis af forskellige mÄlgrupper og segmenteringsparametre.

Som forbruger sÊtter man digitale fodspor, sÄ snart man befinder sig pÄ et website. Dette giver os data omhandlende deres adfÊrd, intentioner og meget mere.

Vi indsamler og afkoder disse store mÊngder data, fordi det giver mulighed for at forstÄ, hvem din mest profitable mÄlgruppe er. Dermed kan vi kortlÊgge, hvordan du bedst vinder din mÄlgruppes interesse gennem strategiske og taktiske kampagner.

Segmentering

For at ramme plet med din markedsfÞring skal du kende dem, du Þnsker at henvende dig til. Advicers online specialister hjÊlper dig med at segmentere mellem de forskellige mÄlgrupper, sÄledes at du rammer dem, der er potentielle kunder i butikken.

005 Earth Globe Educational Tool

Geografisk

Kampagnen bliver kun vist i det definerede geografiske omrÄde

003 Woman Hand Drawn Person

Alder og kĂžn

Kampagnen bliver kun vist til eksempelvis kvinder i 20'erne

002 Jeep On Mountain Hand Drawn Transport

Ejerskab

Kampagnen vises kun for personer, der eksempelvis ejer et hus eller en bil

004 People Hand Drawn Persons Group

Flere segmenter

Uendelige muligheder, blandt andet interesser og livsfaser

Segmenter

Omfatter bÄde livscyklus-, ejerskabs- og intentionssegmenter. Eksempelvis:

husejer mÄlgruppe kÞb displayannoncering

Husejersegmentet

Husejersegmentet er karakteriseret af personer, der ejer et hus. Kampagner for forsikringer eller hardware-butikker er relevant for segmentet.

Sportsnorderne Maalgruppe Displayannoncering

SportsnĂžrderne

Sport og betting optager meget af sportsnÞrdernes tid. Segmentet er 4,9 gange mere tilbÞjelige til at oddse pÄ sportsbegivenheder, og de er 2,6 gange mere tilbÞjelige til at se eller lÊse om sport.

Rejsesegmentet Maalgruppe Displayannoncering

Rejsesegmentet

Rejsesegmentet er karakteriseret af forbrugere der har planer om at tage pÄ ferie og dermed har medgivet en intention om at kÞbe rejser. Hvis du kÞrer en kampagne for et rejsebureau, flyselskab, hotel eller en lufthavn er segmentet spot on.

Bilsegmentet Maalgrupper Displayannoncering

Bilsegmentet

Bilsegmentet er bestÄende af personer som er pÄ udkig efter en ny bil og dermed har udvist en intention om at kÞbe en bil. Segmentet er egnet for kampagner for bilforsikringer og bilproducenter.

Indkobsansvarlig Maalgruppe Displayannoncering

IndkĂžbsansvarlig

Al husstandens dagligvareforbrug bliver varetaget af forbrugere i dette segment, som altid er pÄ udkig efter gode tilbud i supermarkederne. Hvis du kÞrer en kampagner for dagligvarer er segmentet spot on.

NÄr vi eksekverer segmenterede displaykampagner kan det vÊre en fordel at fokusere pÄ menneskene, herunder mÄlgruppen, i stedet for medierne. Det betyder, at hvis brugerne befinder sig inden for det segment, der er mÄlgruppen for kampagnen, sÄ er det underordnet hvilket medie, de mÞder brandet og annoncen pÄ. Hertil kommer dog det faktum, at vi kun eksekverer displaykampagner pÄ sites, der er kvalitetssikret og dermed vÊrdiskabende for vores annoncÞrer at vÊre tilstede pÄ.

Vi kan geografisk segmentere pÄ by-niveau. Dette kan vÊre en segmentering i sig selv, sÄ du henvender dig til personer, der blot skal befinde sig i udvalgte byer. Derudover kan den geografiske ramme kobles med alle andre segmenteringer.

Banner­placeringer

Du kan fÄ dit banner prÊsenteret pÄ mange forskellige mÄder og platforme

Mega Banner

Mega banner

320x320

Mobil

Mobil leaderboard

320X160

Rektangel Mobil

Rektangel banner

300X250

Interscroll

Interscroll banner

736x736

Megabanner

Sticky banner

160X600

Megabanner

Mega banner

930X600

Topbanner

Top banner & leaderboard

930X180

Rektangel Banner

Rektangel banner

300X250

Ejerskab

Skin

930 x 180 + 2560 x 1440

Ejerskab Top

Ejerskab top & sticky

930x180 + 160x600

giphy.gif

Retargeting

Gennem retargeting kampagner har vi mulighed for at eksponere jeres indhold til brugerer, der allerede har vist interesse for jeres brand. MarkedsfÞring handler nemlig ikke om at spille kostbar. Derimod kan det vÊr klogt lige at rulle fiskesnÞren ud igen, hvis fisken ikke bed pÄ i fÞrste omgang.

Genkendelse er for mange en stor del af, hvor de vÊlger at bide pÄ krogen. Der skal selvfÞlgelig vÊre en balance i det, sÄ det ikke bliver et irritationsmoment for brugerne, hvis de kontant prÊsenteres for de samme annoncer. Det er en del af pakken hos os. at vi arbejder strategisk med retargering og derfor arbejder vi med pixels. Pixels er et lille stykke kode, som vi placerer pÄ den hjemmeside, du Þnsker at opsnappe data fra. Dermed sikrer vi en fortsat interesse for dit brand, uden at det bliver forstyrrende i den online fiskedam. Og sagt med al beskedenhed er det altsÄ noget, vi er ret gode til.

Native advertising

I modsÊtning til displayannoncering er native advertising en integreret del af indholdet pÄ det website, det optrÊder pÄ. Derudover optrÊder det visuelle materiale sammen med en overskrift og er yderligere markeret som annonce. Native advertising vil ofte linke brugerne ind til en hjemmeside, hvor der er en tekst om det annoncerede emne. Derfor er native advertising oplagt, hvis du har en lÊngere historie eller nyhed at fortÊlle. Det er ogsÄ velegnet til dig, der Þnsker mere trafik til dit website.

Nyheder

Lad os skabe et nyt projekt sammen

Lad os skabe et nyt projekt sammen