fbpx

Målgruppesegmenteret kampagner

Displayannoncering

Displayannoncering

Datastyrede displaykampagner på tværs af alle platforme

Kunderejsen er i dag fragmenteret og sker på tværs af mange forskellige platforme og devices.

Derfor er det vigtigt, at et brand bliver præsenteret på alle stadier af kundens rejse, og at det sker som en helhedsoplevelse.

Med udgangspunkt i dit brand og målgruppe sikrer vi tilstedeværelse på de platforme, hvor målgruppen befinder sig. Dette gør vi med formater, der stemmer overens med de devices brugerne befinder sig på og deres adfærd på udvalgte platforme. Det skaber en helhedsoplevelse af højeste kvalitet.

Oplev styrkerne ved display annoncering, hvad end I ønsker langsigtet brand awareness eller kortsigtede eventkampagner.

Segmenter

Omfatter både livscyklus-, ejerskabs- og intentionssegmenter. Eksempelvis:

Husejersegmentet

Husejersegmentet er karakteriseret af personer, der ejer et hus. Kampagner for forsikringer eller hardware-butikker er relevant for segmentet.

Sportsnørderne

Sport og betting optager meget af sportsnørdernes tid. Segmentet er 4,9 gange mere tilbøjelige til at oddse på sportsbegivenheder, og de er 2,6 gange mere tilbøjelige til at se eller læse om sport.

Rejsesegmentet

Rejsesegmentet er karakteriseret af forbrugere der har planer om at tage på ferie og dermed har medgivet en intention om at købe rejser. Hvis du kører en kampagne for et rejsebureau, flyselskab, hotel eller en lufthavn er segmentet spot on.

Bilsegmentet

Bilsegmentet er bestående af personer som er på udkig efter en ny bil og dermed har udvist en intention om at købe en bil. Segmentet er egnet for kampagner for bilforsikringer og bilproducenter.

Indkøbsansvarlig

Al husstandens dagligvareforbrug bliver varetaget af forbrugere i dette segment, som altid er på udkig efter gode tilbud i supermarkederne. Hvis du kører en kampagner for dagligvarer er segmentet spot on.

Måling og Rapportering af kampagner

Mennesker frem for medier

Når vi eksekverer segmenterede displaykampagner kan det være en fordel at fokusere på menneskene, herunder målgruppen, i stedet for medierne. Det betyder, at hvis brugerne befinder sig inden for det segment, der er målgruppen for kampagnen, så er det underordnet hvilket medie, de møder brandet og annoncen på. Hertil kommer dog det faktum, at vi kun eksekverer displaykampagner på sites, der er kvalitetssikret og dermed værdiskabende for vores annoncører at være tilstede på.

Digitale fodspor

Vi har mulighed for at udføre omfattende og effektive segmenterede displaykampagner, fordi vi har adgang til data. Dette giver os unikke indblik i hundredvis af forskellige målgrupper og segmenteringsparametre.

Som forbruger sætter man digitale fodspor, så snart man befinder sig på et website. Dette giver os data omhandlende deres adfærd, intentioner og meget mere.

Vi indsamler og afkoder disse store mængder data, fordi det giver mulighed for at forstå, hvem din mest profitable målgruppe er. Dermed kan vi kortlægge, hvordan du bedst vinder din målgruppes interesse gennem strategiske og taktiske kampagner.

Segmentering af målgruppe
Displaykampagner på målgruppe

Geografi

Vi kan geografisk segmentere på by-niveau. Dette kan være en segmentering i sig selv, så du henvender dig til personer, der blot skal befinde sig i udvalgte byer.

Derudover kan den geografiske ramme kobles med alle andre segmenteringer

Vil du ramme din målgruppe med
Display Annoncering?

Lad os tage en snak om mulighederne.