Vi søger
DIGital projektleder

(online konsulent)

Brænder du for marketing, digitale platforme og nye onlineløsninger?

Kan du drive digitale projekter fra salg til implementering – uanset om det hedder website, SoMe eller SEO? Har du lyst til at arbejde med kunderådgivning, projektledelse og eksekvering?

Så er det måske dig, der er vores nye kollega på bureauet.

Din profil

Du skal kunne spænde vidt, da vi både arbejder med websites, strategi og digitale kampagner. Du skal have erfaring med at lede og producere digitale web- og marketingprojekter, og du skal brænde for at levere kreative og innovative, digitale løsninger. Med begge ben på jorden, er du en dygtig kommunikator, som kan rådgive og vejlede kunderne, med forståelse og udgangspunkt i kundens forretning.

Du kan formentlig genkende dig selv i de fleste af nedenstående punkter:
  • Du har relevant erfaring som projektleder – gerne fra et webbureau – og kan selvstændigt udarbejde budgetter og tidsplaner – og dermed styre opgaven fra start til slut.

  • Du befinder dig godt i krydsfeltet mellem salg, kreativ udvikling og teknisk implementering – og du kan bære projekterne sikkert gennem de forskellige faser.

  • Du har hands-on erfaring med digitale opgaver, fx gennem arbejde med Google og Facebooks platforme, CMS’er som fx WordPress, og/eller marketing automation platforme som fx HubSpot eller lignende. Og du har erfaring med at uddanne kunderne i de systemer, der anvendes.

  • Du trives godt i rollen som personen der får tingene til at ske. Du er god til at kommunikere med såvel kunden, de interne projektdeltagere, som med eventuelle eksterne parter – og du påtager dig gerne ansvaret for at drive projekterne frem.

  • Du er struktureret og systematisk i din tilgang til arbejdet og har 100% styr på budgetter, deadlines, og ressourcer. Du trives med at dine arbejdsopgaver varierer, og at deadlines indimellem kan være korte.

  • Du har en relevant videregående uddannelse og en masse værktøjer i bagagen.

  • Du er en positiv og engageret person, der nyder samarbejdet med dine kollegaer.

ADVICER og Mediehusene Midtjylland tilbyder:

Ansættelse i en innovativ mediekoncern, hvor dine muligheder for personlig udvikling er store.

Hos ADVICER bliver du en del af et stærkt team af kompetente og ambitiøse kolleger. Vi arbejder med en lang række kunder inden for digital markedsføring, website-produktion, marketing automation og brandudvikling. Opgaverne er derfor både varierede, udfordrende og spændende. Opgaverne kommer dels via vores eget opsøgende salg, men også gennem samarbejder internt i Mediehusene Midtjylland, hvor medierådgiverne i bladhusene er vigtige partnere.

Arbejdssted

Østergade 21, 7400 Herning. Arbejdsdage på Papirfabrikken i
Silkeborg må ligeledes påregnes.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til
adm. direktør Ulrich Gorm Albrechtsen på mobil 29 40 02 02.

Ansøgning

I din ansøgning hører vi gerne om, hvilke succesfulde web-projekter og
andre online-projekter du har været en del af. Vedlagt CV sendes
ansøgningen pr. e-mail til chefsekretær Tina N. Mortensentnm@mediehusene­midtjylland.dk.

Ansøgningsfrist

Lørdag den 7. november 2020. Ansøgningerne vil blive vurderet løbende og
behandlet fortroligt.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.