Herning Vand
Visuel identitet & website
Herning Vand vægter højt, at der kommunikeres tydeligt, funktionelt og æstetisk korrekt til alle deres brugere.
LOGO: Herning Vands logo indeholder et ikon med tre dråber i en cirkel. De tre dråber signalerer rent vand, der bliver beskidt og rent igen.
Sammen med logoet blev der udviklet en helt ny designlinje med tilhørende designmanual til Herning Vand.
ÅRSRAPPORTER: Advicer står for grafisk opsætning og tryk af Herning Vands årsrapport, som udarbejdes i foråret, når regnskabet skal præsenteres. Hvert år efter en stram tidsplan, som alle gør hvad de kan for at overholde.
WEBSITE: Herning Vand lægger stor vægt på, at der kommunikeres tydeligt, funktionelt og æstetisk korrekt til brugerne.
Derfor var det vigtigt, at disse elementer også var i spil på deres hjemmeside, da den fik nyt design.
Vand er mere end bare vand
Advicer fik til opgave, at designe og udvikle Herning Vands nye hjemmeside, og vi har netop lagt vægt på brugervenligheden.
Hjemmesiden er opdelt i en privat- og erhvervssektion, hvilket er med til at gøre besøget på hjemmesiden meget mere overskuelig og relevant for den enkelte bruger.
Der blev fra starten udarbejdet en designmanual, og det er stadig denne der er den røde tråd i Herning Vands visuelle identitet. Den har vist sig at være langtidsholdbar, og er efterhånden bredt ud over alle tryksager, annoncer og andre materialer, som udarbejdes til Herning Vand, både til offline og online kommunikation ud mod brugerne.
STREGTEGNINGER anvendes i kommunikationen med kunderne. Formålet med stregtegningerne er dels at skabe inspirerende og letforståelig kommunikation, dels at billedliggøre forklaringer, der ikke er mulige at fotografere. Desuden er de med til at fastholde den røde tråd i kommunikationen.
Cases
Se flere af vores spændende cases
Visuel identitet
Tryksager
Storformat
Websites
Webshops
SoMe
Apps
Radio
TV
Lad os skabe et nyt projekt sammen